Existuje názor, že největší překážkou pro budoucí úspěchy jsou ty minulé (Goldratt, TOC). Pokud člověk něco umí a navíc se to osvědčilo, není důvod to měnit. Což mohla být pravda v dřívější době.

Možná jste přesvědčeni, že:

  • Máte dost zákazníků a nezdá se, že byste potřebovali (zvládli obsloužit) další.
  • Nový (lepší) web je drahý a zbytečný. 
  • Je otravné se domluvit na zadání a navíc na to není čas.

To zní rozumně

Jenže:

  • Vždy je možné mít lepší zákazníky. Vyšší zisk.
  • Obtížnost, riziko a náklady lze řešit.
    • Stačí najít někoho, kdo je ochoten to dělat za vás (viz diskuse).
    • Třeba za podíl na hodnotě nově získaných zákazníků.
    • Nestojí to nic, pouze vyděláváte a navíc se nemusíte o nic starat.
  • Nemělo by být potřeba se trápit domluvou.

Všichni, kteří nabízejí vytvoření webu nebo internetový marketing, tvrdí, jak efektivní weby umí udělat. Pokud to opravdu umí, tak by měli být také schopni vyhodnotit, jaký potenciál vaše přítomnost na internetu má. Potom mohou nabídnout komplexní outsourcing internetového marketingu - službu, kterou platíte za konkrétní užitek, kterou vám přináší. 

Internetový marketing potřebujete

Už jste to slyšeli a četli mnohokrát. Existuje mnoho věcných důvodů. Většina z nich je pravdivých a opodstatněných. My víme o jednom zásadním - musíte získávat více nových lepších zákazníků.

  • P. F. Drucker doporučuje chápat zisk jako náklad na přežití.
  • Čím vyšší zisk vytváříme, tím lepší vyhlídky na přežití máme.
  • Jediným skutečným zdrojem zisku jsou efektivní zákazníci.  

Dobrý web získává efektivnější zákazníky

Seriózní dodavatel služeb by měl nabídnout optimální verzi/rozsah péče. Pro web a všechny související služby. Jeho odměna by se měla odvíjet od získaného užitku - počtu nových zájemců o spolupráci. Ve všech ostatních případech je sporné, zda bude mít zájem na tom, aby vzniklo a dlouhodobě fungovalo skutečně efektivní řešení.

Když se nad tím zamyslíme, tak pokud se někdo živí tím, že dělá "nové" weby, tak asi jeho zájmem bude, aby jich dělal co nejvíc.

Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.