Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Jak motivovat pohyb

27.07.2006 Petr Opletal Management Marketing

Je potěšující, že se konečně objevují názory, které srozumitelně upozorňují, že minulé výsledky nejsou smysluplným měřítkem pro vyjádření kvality a přínosu manažerů. Celá řada moderních koncepcí pro řízení firem tuto skutečnost formuluje. Většinou dost málo důrazně. Pravděpodobně se tohoto přístupu autoři i propagátoři nových koncepcí trošku obávají, proto není zdůrazněn, většinou se opatrně zasunuje pod řadu známých a samozřejmých tezí a bývalých zákonitostí. V jednom článku, na který tento příspěvek navazuje, bylo řečeno, že manažer je (či spíše má být) placen za myšlenky. Podniková praxe je ovšem blíže ‚upocenému čelu‘. Kde je chyba? Je to jenom neschopnost řídících pracovníků? Jak se dá manažerům pomoci?

Jak experimentovat na webu a v internetovém marketingu

01.01.0001 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Experiment Pokus × omyl

Obvykle metodu pokus-omyl nedoporučujeme. Jenže při práci vůči neurčité skupině lidí, ze kterých primárně potřebujete vybrat ty, se kterým mí smysl se bavit, to zřejmě jinak nejde. Podle chytrých knih existují sofistikované metody, ale nejspíš jsou až moc sofistikované.

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.