Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. Ale to se brzy změní.

Expanze řemeslné výroby s pomocí internetu

Expanze řemeslné výroby s pomocí internetu

15.06.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Řemeslo Kapacita Cena

Měl jsem moc zajímavou schůzku v jednom brněnském sedlářství. Hledali jsme způsob, jak získat více nových lepších zákazníků - nový web/e-shop a kampaně na sociláních sítích. Zkusme se zamyslet nad tím, co obvykle brání firmě v expanzi.

Expanze řemeslné výroby s pomocí internetu
Kdo se má starat o firemní web
Kdo se má starat o firemní web

Kdo se má starat o firemní web

25.04.2021 Petr Opletal Marketing Web Výkon Péče Rozvoj Akvizice

Jak funguje typický B2B firemní web? Může i takový web (nikoli e-shop) vydělávat peníze? Jaké důvody má podoba vašeho webu? Co potřebujete?

Jak budovat značku

Proces vzniku a rozvoje firemní značky

25.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Značka TM Trh Pozice

Snadno, rychle, spolehlivě, jednoduše, efektivně … Nebo jak?! Nejdřív je důležité vědět, jestli značku skutečně potřebujete. Jestli se vám vyplatí. A potom je obvykle potřeba spousta práce.

Jak budovat značku
Funkce webu
Funkce webu

Funkce webu

20.03.2021 Petr Opletal Internet Marketing Důvěra Kontakt Komunikace

Co je komunikační web a jak funguje obsah, který získává zájem a důvěru. Rozdíl oproti e-shopu, který prodává.

Jak má vypadat web

Jak má vypadat web

05.03.2021 Petr Opletal Marketing Web Zájem Návštěvník Zájemce Pochopení

Když promyslíte, co chcete od svého (firemního) webu a dospějete k závěru, že by to přece jen měli být zájemci o spolupráci, snadno určíme, co má na stránkách být.

Jak má vypadat web

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.