Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Proč nestačí mít Microsoft 365

Proč nestačí mít Microsoft 365

10.10.2018 Petr Opletal Office 365 Adopce Produktivita Sdílení Spolupráce Komunikace

Možná jste přešli na Microsoft 365 nebo se na to chystáte. Přemýšlíte nad tím, co vlastně získáte a jestli se to vyplatí. Co by bylo dobré udělat, abyste potenciál technologií rozumně využili.

Proč nestačí mít Microsoft 365
Maily efektivně
Maily efektivně

Maily efektivně

04.09.2017 Petr Opletal Management Rozvoj dovedností E-mail Inbox-Zero Stručnost Informace Spolupráce Produktivita

Souhlas, nejlepší je psát maily, které nemají víc jak pět řádek. Někteří lidé přečtou nanejvýš jeden.

Jak na informace?

Jak na informace?

02.09.2017 Petr Opletal Management Informace Vyhledávání Sdílení Produktivita

V souvislosti s úvahami nad užitečností elektronické pošty je zjevně potřeba si vyjasnit, jakým způsobem má pracovat tzv. "informační pracovník" (tedy někdo, jehož produktivita - množství užitku, který jeho díky práci vzniká za jednotku času) je závislá na informacích.

Jak na informace?

Přínos studia a výuky

04.07.2017 Petr Opletal IT Windows 10

Jak jsem psal o tom, že když se člověk učí na zkoušku (hromadu nesmyslů, které nikdy nepoužije a pokud ano, tak si to stejně musí najít) tak to má pozitivní efekty … … tak včera se to potvrdilo. Sice jsem se neučil na zkoušku, dělal jsem něco v podstatě opačného - snažil jsem se pro klienty dát dohromady doporučení, jak rozumně používat počítač a při té příležitosti se mi podařilo vyřešit problém, který jsem dosud (hloupě) ignoroval.

Co nabízí IT?

03.07.2017 Petr Opletal IT Procesy IT Inovace Produktivita

Jeden manažer středně velké firmy - nikoli vlastník, ale přece jenom dostatečně angažovaný, aby mu bylo přinejmenším líto zbytečné práce a neefektivně vynaložených prostředků, měl jistou představu. Domníval se, že by IT měly být nositelem inovací. Tak, jak nám to všudypřítomná propaganda říká.

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.