Co vlastník potřebuje pro předání role řídícího pracovníka profesionálnímu manažerovi.
Jenže je to vaše dítě. To přece nejde svěřit je někomu cizímu…
Ta výchova je podstatná. V případě dítěte i firmy vytváříte mechanismy, které zajistí, že se bude chovat rozumně. A stejně jako u člověka i ve firmě musí být "v hlavě".
Potřebujete formalizovanou strategii a mechanismus pro její údržbu / aktualizaci.
Sofistikované metody a mechanismy v oblasti prodeje. Bez jasné koncepce a detailních informací (vývoj trhu - konkurence, zákazníci; legislativa; …) nevíte, jestli firma jde správným směrem. Tohle je pohled "ven". Pochopení prostředí. Základ pro strategický rozvoj zákaznického a produktového portfolia.
Ekonomický model (controlling) umožňující predikovat a vyhodnocovat výkon firmy.
Tato oblast je velmi zajímavá a obvykle nepříliš dobře podporovaná. Bez plánování se nelze rozhodovat. Je potřeba současně reagovat na neočekávaný vývoj a přitom zachovat původní (byť při zásadní změně nejspíš nutno vytvořit paralelní) závazný rámec; rozhodně vždy musí zůstat původní plán zachován, aby se daly vyhodnotit skutečné odchylky atd. atd. Je zásadně důležité, na čem se se svým vrcholovým vedením domluvíte. Tím jsou nastaveny limity a parametry. Nejde o plnění výkonnostních kritérií, ale právě o spolehlivost modelu - zda postihuje všechny podstatné faktory & umožní najít příčiny odchylek.
Pomůžeme vám naučit se řídit vaše manažery tak, aby oni efektivně řídili vaši firmu.
Zejména manažerských dovedností a zpracování informací.
[Bude doplněno - postupný převod obsahu webu - pokud máte o toto téma zájem, určitě se ozvěte]
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.