Pokud chcete svůj čas lépe využít, musíte jej plánovat.
Pokud chceme svůj (neřkuli cizí) čas řídit, musíme se smířit s tím, že je nutno jej plánovat. Rozhodně je potřeba se vyrovnat s cíli a dilematem "naléhavé × důležité". Několik doporučení, jak k tomuto účelu využít MS Outlook (viz též doplněk pro Eisenhower-ovo pravidlo).
Nejdůležitější opatření pro zefektivnění práce je nastavit ve firmě komunikační pravidla (bude doplněno) a v souvislosti s řízením času a sledováním využití kapacit i pravidla pro používání kalendáře.
Občas se tvrdí, že si každý si musí najít takový způsob používání, který odpovídá jeho způsobu myšlení. Něco na tom je. Ale stojí zato to zkusit i opačně - používat nástroje rozumným způsobem a tím změnit svůj způsob myšlení.
Takových doporučení může být bezpočet. Po mnoha zkušenostech doporučujeme:
Pravidla člověku život zjednodušují. Nastavte si pravidla i pro práci s kalendářem.
Je dobré vědět, co je možné.
Možná nejsou všechna doporučení, které dává MS ke svému produktu úplně geniální, ale rozhodně bude dobré, když si všechno to, co je doporučeno, člověk projde a když už nemá jiný způsob, jak dané téma řešit, tak alespoň vyzkoušet. Teprve tak se lze rozhodnout, jestli to je nebo není hloupost. Na co přijdeme zajímavého, doplníme.
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.