Najdeme správný typ. Který doopravdy potřebujete. Optimální.
Podle toho, jakým způsobem fungujete a komunikujete se zákazníky, navrhneme optimální podobu webu a péče.
Web má přivádět nové zákazníky. Je vám jasné, že proto je potřeba:
Původně to bylo označeno jako "pasívní internetová akvizice". Ale v dnešní době si zcela jistě nemůžeme dovolit být pasívní - jak reklamní kampaně, tak úsilí o organický dosah představuje hodně "aktivní" přístup. Sedět a čekat, až nás někdo najde opravdu nedává smysl.
Vnímáte firemní web jako místo, kde mají být především prezentovány vaše produkty, jejich výhody, přínosy jejich užití a možnosti spolupráce.
Nebo máte vlastní představu, jak vyjádřit a měřit získávaný užitek a potom si o tom musíme promluvit.
Potřebujete ultrajednoduché stránky, na kterých by byly základní informace o firmě a pár standardních údajů (typicky kontakty, všeobecné obchodní podmínky, GDPR apod.).
Ostatní typy využití (extranet a obdobné režimy určené pro stávající zákazníky nebo jiné cílové skupiny) momentálně nepreferujeme, ale pokud dokážeme společně vytvořit solidní zadání, rádi vám vyjdeme vstříc.
Cena za web bude vždy individuální.
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.