Jaký web můžete mít

Najdeme správný typ. Který doopravdy potřebujete. Optimální.

Podle toho, jakým způsobem fungujete a komunikujete se zákazníky, navrhneme optimální podobu webu a péče. 

Web má přivádět nové zákazníky. Je vám jasné, že proto je potřeba:

  • Pochopit preference firem a očekávání lidí, kteří v nich pracují.
  • Průběžně analyzovat chování návštěvníků, fungování vyhledávačů, aktivity konkurence.
  • Analyzovat návštěvnost a souběžně s tím upravovat obsah.
    Umíme vyhodnotit výsledky tak, že jim bude rozumět i šestileté dítě. Vždy jako podklad pro návrh úprav. Pokud bude potřeba zvýšit návštěvnost a příčinou bude příliš špatná pozice ve výsledcích vyhledávání, budou jednotlivé možnosti zvýšení hodnocení zkalkulovány, aby bylo zřejmé, která varianta je výhodnější.
  • Zajistit širší kontext (např. články, které budou na web odkazovat, propojit jej s ostatními aktivitami na Internetu).
  • Přivést návštěvníky pomocí reklamy - bez reklamy to dnes půjde jen těžko a bude to nepoměrně dražší.
  • Web musí vydělávat (investice musí mít návratnost).

Původně to bylo označeno jako "pasívní internetová akvizice". Ale v dnešní době si zcela jistě nemůžeme dovolit být pasívní - jak reklamní kampaně, tak úsilí o organický dosah představuje hodně "aktivní" přístup. Sedět a čekat, až nás někdo najde opravdu nedává smysl.

Vnímáte firemní web jako místo, kde mají být především prezentovány vaše produkty, jejich výhody, přínosy jejich užití a možnosti spolupráce.

  • Má mít běžné součásti - o nás, kariéra, blog/aktuality apod.
  • Průběžně budete obsah aktualizovat a rozšiřovat.
  • Chcete publikovat užitečné články. A zajímá vás, jestli je někdo čte.
  • Budujete značku.
    Což znamená, že budete muset měřit něco úplně jiného a mnohem intenzívněji, než když pouze hledáte nové zákazníky. Toto je samostatný produkt (není to "akviziční web") a je poměrně náročný (vyžaduje intenzívní práci se všemi nástroji nejen na Internetu). 
  • Zajímá vás, co dělají návštěvníci, ale nemáte přímé jednoduché cíle.
  • Nepočítáte s výraznou či sofistikovanou aktivitou v oblasti (akvizičních) reklamních kampaní.
  • Neočekáváte, že by web měl peníze vydělávat ... přímočaře ... což je mnohem větší výzva ...
    ... ale většinou je to tak, že stačí ta prezentace. Což je škoda.

Nebo máte vlastní představu, jak vyjádřit a měřit získávaný užitek a potom si o tom musíme promluvit.

Potřebujete ultrajednoduché stránky, na kterých by byly základní informace o firmě a pár standardních údajů (typicky kontakty, všeobecné obchodní podmínky, GDPR apod.).

  • Aby bylo kam napsat "Pokud něco budete chtít, zavolejte ...".
  • Aby bylo se na co odkázat v signatuře odesílaných zpráv elektronické pošty.
  • Nemáte zájem pomocí webu hledat a oslovovat zákazníky.
  • Nepočítáte s tím, že byste chtěli organizovat kampaně, je vám lhostejné, kde jsou stránky ve vyhledávání.
  • Nebudete je intenzívně aktualizovat. 

Ostatní typy využití (extranet a obdobné režimy určené pro stávající zákazníky nebo jiné cílové skupiny) momentálně nepreferujeme, ale pokud dokážeme společně vytvořit solidní zadání, rádi vám vyjdeme vstříc.

Cena za web bude vždy individuální.

Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.