Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Výkon obchodníka B2B

26.02.2021 Petr Opletal Management Obchod CRM Akvizice

Co má být výsledkem práce obchodníka v B2B. Jak vyjádřit a ocenit výsledek. Jak omezit negativní efekty osobní vazby mezi obchodníkem a zástupcem zákazníka.

Automatizace
Automatizace

Automatizace

18.02.2021 Petr Opletal Office 365 SharePoint

Jak řídit mimořádné aktivity správně (efektivně). Nestandardní řešení pro nestandardní činnosti - např. řízení marketingové kampaně. Daly by se použít nástroje, které jsou součástí MS 365?

Metodika a evidence

Metodika a evidence

12.02.2021 Petr Opletal Management Marketing CRM Poptávka Rozhovor Telefon Mail

Proč se nevyplatí "zjednodušit" si život a improvizovat. Čím může být užitečná příprava. Kdy je prospěšné dogmatické dodržování pravidel pro zaznamenávání toho, co děláme.

Metodika a evidence
Hodinová sazba
Hodinová sazba

Hodinová sazba

09.02.2021 Petr Opletal Controlling Marketing Poptávka Nabídka Hodnota Užitek Cenotvorba

Jak funguje cenotvorba a jak se sjednává cena plnění. Nebo dlouhodobé spolupráce. Kdy dává smysl paušál a kdy hodinová sazba. Kdy je vhodné přistoupit na cenu závislou na hodnotě získaného užitku.

Jak vybrat konzultanta

Jak vybrat konzultanta

08.02.2021 Petr Opletal Management Výběr Konzultant Spolupráce Dovednosti

Pokud chcete s někým spolupracovat, musíte si ho vybrat. To je primární zodpovědnost. Spolupráce není to, když si u holiče sednete do křesla a řeknete "Dělej, co umíš" (ani když mu budete vnucovat, aby dělal, co si myslíte vy).

Jak vybrat konzultanta

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.