Získá nové zákazníky a pomůže stávajícím
Mnohé organizace vnímají web jako náklad. Možná nevyhnutelný náklad. Není totiž úplně snadné vyhodotit užitek, který přináší. Což ale neznamená, že by se to nemělo dělat.
Buď je (či má být) váš web určen primárně pro podporu internetové akvizice, nebo obsluhu stávajících zákazníků. Pokud potřebujete 2 v 1, je to dost náročné. Funkčnost pro stávající zákazníky nesmí nijak ovlivňovat marketingovou účinnost obsahu, který je určen pro potenciální zájemce o spolupráci.
Je prakticky nemožné vytvořit dostatečné zadání pro vytvoření webu.
Když nemáte dostatečně komplexní zadání, nemůžete dostat to, co skutečně potřebujete. Je docela pravděpodobné, že na začátku ani moc přesně nevíte, co všechno bude původně jednoduchý záměr vyžadovat.
Když se vám to líbit nebude nebo v průběhu spolupráce zjistíme, že jsme něco špatně pochopili, omluvíme se a přátelsky se rozejdeme. Nic neplatíte.
Nemá smysl popisovat, co všechno je potřeba umět. To se můžete dočíst v mnoha jiných článcích (např. "Proč experta" nebo "Nejlepší investice"). Nechceme vás zahltit spoustou pojmů a tvrzení, které nelze jednoduše obhájit. Stavíme rovnou na tom, že je nezbytné, aby web i kampaně měl na starosti jediný kompetentní člověk, který:
Je jedno, jestli je ten partner interní nebo externí - umíme tuto roli převzít nebo s ním efektivně spolupracovat. Uděláme všechno proto, abychom optimalizovali vaše zapojení s cílem maximálního užitku (typicky co nejvíce co nejlepších nových zákazníků).
Základem a zadáním spolupráce je vaše marketingová strategie. Nebojte, když se nebudete příliš intenzívně bránit, uděláme ji s vámi a nebude to bolet. Pokud vám někdo tvrdí, že nic takového nepotřebuje, nemluvíte se správným partnerem.
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.