Jak nejlépe využít web

Protože internetový marketing je komplexní a náročný.

Správa webu a reklam - dlouhodobá a vysoce kvalifikovaná činnost

Nemá smysl popisovat, co všechno je potřeba umět. To se můžete dočíst v mnoha jiných článcích (např. "Proč experta" nebo "Nejlepší investice"). Nechceme vás zahltit spoustou pojmů a tvrzení, které nelze jednoduše obhájit. Stavíme rovnou na tom, že je nezbytné, aby web i kampaně měl na starosti jediný kompetentní člověk, který:

  • Dokáže se s vámi jednoznačně a srozumitelně domluvit - na takové úrovni, která je pro vás srozumitelná - my doporučujeme na úrovni marketingové strategie.
  • Bude znát vaše potenciální zákazníky přinejmenším stejně dobře jako vy a dokáže se s vámi shodnout, jaký užitek pro ně představují vaše produkty.
  • Umí všechno, co je nutné pro efektivní využití reklamy a budování dlouhodobé dohledatelnosti (bez reklam). Přivést návštěvníky. Hlavně umí vytvořit a udržovat takové stránky, které tyto návštěvníky přesvědčí o tom, že ve vás našli správného partnera.

Je jedno, jestli je interní nebo externí - umíme tuto roli převzít nebo s ním efektivně spolupracovat. Uděláme všechno proto, abychom optimalizovali vaše zapojení s cílem maximálního užitku (typicky počtu nových zákazníků).

Proč je nutné reklamní kampaně řídit

  • Rozumné nastavení kampaně je opravdu složité. A přestože jsme fanatičtí zastánci metodik, zde je jejich dosah omezený. Ověřili jsme si, že účelná správa kampaně vyžaduje hodně soustředění, pozornosti a především důkladnou znalost účelu. Rozhodně není rozumné pověřit optimalizací kampaně poskytovatele reklamy (dělá to Seznam i Google; budou o tom články v blogu).
  • Součástí správy kampaně jsou úpravy webu. Ve skutečnosti je to tak, že podle toho, jaká jsou vyhledávána klíčová slova, vytváříme a upravujeme kampaň a podle toho, co slíbíme či naznačíme titulkem a popisem, vytvoříme přistávací stránku. Jakýkoli jiný postup je plýtvání prostředky. Máme ověřeno, že tímto způsobem lze dosáhnout o řád vyšší účinnosti než při obvyklém scénáři.  
  • I když ne všechno se dá pokrýt metodikou, určitě je nutno vše dokumentovat. To děláme a máte tedy možnost sledovat i ovlivnit záměry a prostředky - např. jestli se vyplatí ověřit, o jakou část konverzí kampaň přijde, když vypustíme některé sporné klíčové slovo. Díky dokumentaci si správu můžete kdykoli převzít (pověřit tím někoho jiného).

Výkon webu nemůže být závislý na reklamě

  • Pravděpodobně nejzajímavější návštěvníci webu nebudou ti, kteří se na něj dostali zadáním některého z frekventovaných základních slov, která používají, když rychle potřebují běžné stávající produkty. Ti budou přicházet typicky z reklam. Abychom oslovili i takové, kteří potřebují něco nového, nadstandardní nebo neobvyklé řešení, musí nás najít, když něco takového budou hledat.  
  • Lidé, jež by mohla vaše firma zajímat, používají různé formulace, když něco hledají. Soustředěným úsilím tato klíčová slova najít, interpretovat a použít na specializovaných stránkách webu pokrýváme stále větší počet klíčových slov i specifických frází - získáváme nestandardní návštěvníky a více obchodních příležitostí. Není to rozhodně zadarmo, ale efekt této péče neskončí a údajně časem zesiluje.
  • Optimalizace obsahu tak, abyste našli zajímavé zákazníky, je poměrně náročná systematická práce. Ještě o kus náročnější, než optimalizace kampaní. Přičemž opět musí fungovat plánování a dokumentace.

Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Chci kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.