Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Jak budovat značku

Proces vzniku a rozvoje firemní značky

25.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Značka TM Trh Pozice

Snadno, rychle, spolehlivě, jednoduše, efektivně … Nebo jak?! Nejdřív je důležité vědět, jestli značku skutečně potřebujete. Jestli se vám vyplatí. A potom je obvykle potřeba spousta práce.

Jak budovat značku
Funkce webu
Funkce webu

Funkce webu

20.03.2021 Petr Opletal Internet Marketing Důvěra Kontakt Komunikace

Co je komunikační web a jak funguje obsah, který získává zájem a důvěru. Rozdíl oproti e-shopu, který prodává.

Výzva k podání nabídek

Výzva k podání nabídek

17.03.2021 Petr Opletal Web Poptávka RFP Metodika

Zjistíte nebo vám někdo vnukne, že potřebujete nový firemní web. Když poptáte jeho tvorbu obvyklým způsobem, nejspíš dostanete spoustu obtížně vyhodnotitelných blábolů. Zvažte možnost dát si trošku víc práce s identifikací, co vlastně potřebujete. Můžete získat mnohem víc, než předpokládáte.

Výzva k podání nabídek
Jak má vypadat web
Jak má vypadat web

Jak má vypadat web

05.03.2021 Petr Opletal Marketing Web Zájem Návštěvník Zájemce Pochopení

Když promyslíte, co chcete od svého (firemního) webu a dospějete k závěru, že by to přece jen měli být zájemci o spolupráci, snadno určíme, co má na stránkách být.

Marketing pro 21. století

Marketing pro 21. století

01.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Marketing Obchod

Potřeby zákazníků, ekonomická efektivnost produktů, řízení výkonu obchodniků. Smysl marketingu a vztah marketingu a obchodu. Proč vytvářet a jak použít marketingovou strategii.

Marketing pro 21. století

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.